Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Studiji

Prijediplomski, diplomski i specijalistički studiji

Saznaj više

Obrazovanje

Stručno usavršavanje i cjeloživotno obrazovanje

Saznaj više

Međunarodna Suradnja

Saznaj više

Referada

Studentska referada, obavijesti o upisima

Saznaj više

Baza projekata

Saznaj više
Case Study Competition 2014
Autor: Urednik Građevinskog fakulteta

Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 24. veljače 2014. održano je svečano otvorenje Case Study Competitiona - regionalnog studentskog natjecanja u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva eminentnih poduzeća u Hrvatskoj. Prijave su otvorene do 9. ožujka 2014. za sve studente Republike Hrvatske, Slovenije, Srbije, Bosne i Hercegovine te Crne Gore.

Case Study Competition je najveći projekt udruge eSTUDENT koji već desetu godinu zaredom organizira studentsko natjecanje u rješavanju poslovnih slučajeva renomiranih poduzeća u Hrvatskoj. Na svoju jubilarnu godišnjicu Case Study Competition dodatno širi regionalne okvire te se, uz prošlogodišnju BiH i Srbiju, proširio i na Crnu Goru i Sloveniju te time postao jedno od najvećih regionalnih studentskih natjecanja.

Udruga eSTUDENT organiziranjem ovog natjecanja daje priliku svim ambicioznim i proaktivnim studentima da se povežu s najboljim poduzećima iz različitih sektora djelatnosti kao potencijalnim poslodavcima te pri tome osvoje bogate nagrade i vrijedno iskustvo.

Osim što svake godine projekt dobiva potporu Predsjednika Republike Hrvatske, ove godine dobio je i potporu Rektora Sveučilišta u Zagrebu Aleksa Bjeliše, a nagrađen je i najprestižnijim nagradama Sveučilišta poput Dekanove i Rektorove nagrade.

Ovim projektom studenti dobivaju jedinstvenu priliku povezati se s gospodarskom zajednicom te primijeniti stečena znanja na praktičnom radu. Ove godine nagradni fond iznosi 288.000 kuna, dok svaka tri tima s najboljim rješenjima slučajeva pojedinih poduzeća dobivaju 10 000 kuna za prvo mjesto, odnosno 5.000 kuna te 3.000 kuna za drugo i treće mjesto. Osim toga, studentima se nude i dodatne mogućnosti poput praksi i pripravništva u eminentnim poduzećima.

Ove godine sudjeluje najveći broj poduzeća ikada koja pokrivaju različite gospodarske grane i interese studenata od kojih traže inovativna rješenja iz područja marketinga, financija, farmacije, elektrotehnike i računalstva.
Prestižna poduzeća sudionici ovogodišnjeg Case Study Competitiona 2014. su: Adacta, Coca-Cola, Ericsson Nikola Tesla, Hrvatski Telekom, INA, Infobip, L’Oréal, Nestlé, Novartis, Omega Software, Splitska banka, SPAR, Styria Hrvatska, Vipnet, Zagrebačka banka te Zagrebačka pivovara.

Svi studenti koji se žele prijaviti na natjecanje to mogu učiniti na web stranici Case Study Competitiona na kojoj, uz facebook stranicu, mogu postaviti i bilo kakva pitanja ili dobiti informacije vezane za slučajeve ili sam tijek natjecanja. Ukoliko studenti, pak, žele direktne informacije mentora poduzeća postavljenih poslovnih slučajeva, dobrodošli su na veliku promociju na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu (3.3. - 7.3.) kada će, osim interakcije na promotivnim štandovima svih pojedinih poduzeća, imati priliku i prisustvovati jedinstvenim prezentacijama poslovnih slučajava poduzeća.

Brošuru možete skinuuti ovdje, a detaljnije informacije potražiti ovdje.

Popis obavijesti