diplomski
doktorski
Comparison of Single-Lane Roundabout Entry Degree of Saturation Estimations from Analytical and Regression Models
Contribution to road traffic noise wall panel type selection process
The Design Vehicle Steering Path Construction Based on the Hairpin Bend Geometry—Application in Roundabout Design
Influence of the Analytical Segment Length on the Tram Track Quality Assessment
Passenger data complexity in tram stop dwell time modelling
Vrednovanje neakustičnih svojstava zidova za zaštitu od prometne buke
The City of Zagreb Lower Town Urban mobility development program
The Impact of Rolling Stock Heterogeneity on Tram Stop Dwell Time
Program cjelovite obnove povijesne jezgre Grada Zagreba - Unapređenje mobilnosti i prometnog sustava
Long-Term Sustainability Approach in Road Traffic Noise Wall Design
Overview of emerging road traffic data collection methods
Track gauge monitoring scope optimization on small urban railway systems
Modeling the Influence of Roundabout Deflection on Its Efficiency as a Noise Abatement Measure
Studija razvoja tramvajskog prometa Grada Zagreba, Elaborat IV - Analiza tramvajskog sustava Grada Zagreba
Analysis of the functional efficiency of small town arterial thoroughfare (Case Study of Našice Town)
Tračnička poveznica grada Zadra s lukom Gaženica i Zračnom lukom Zadar
Studija razvoja tramvajskog prometa Grada Zagreba, Elaborat IV – Analiza tramvajskog sustava Grada Zagreba
Utjecaj kvalitete geometrije kolosijeka na učinke tramvajskog prometnog sustava
Utjecaj kvalitete geometrije kolosijeka na učinke tramvajskog prometnog sustava
Studija izvedivosti tračničke poveznice Grada Zadra sa lukom Gaženica i Zračnom lukom Zadar i obilaznica Bibinja i Sukošana – Prostorni, prometni i građevinski aspekti
Studija razvoja tramvajskog prometa Grada Zagreba, Elaborat I – Analiza stanja tramvajskog kolosijeka
Zagreb metro plans – current issues and future development
Input data complexity in railway traffic noise modeling: Case Study of Railway line M604 Oštarije – Gospić – Knin – Split
Application of Osijek’s tram tracks geometry analysis results in their reconstruction strategy development
Track Gauge Degradation Modelling on Small Urban Rail Networks: Zagreb Tram System Case Study
Idejno rješenje željezničke pruge Split-Trogir
Utjecaj željezničke infrastrukture na uvjete odvijanja gradskog prometa od Zapadnog kolodvora do željezničkog nadvožnjaka Ulice B. Adžije u Zagrebu
Studija izbora optimalnog rješenja tramvajskog sustava na području grada Osijeka
Vibro-acoustic performance of newly designed tram track structures
Analysis of possibilities to increase the capacity of M202 Zagreb GK-Rijeka railway line on section Ogulin- Škrljevo
Povezivanje zračne luke i centra grada željezničkom prugom – idejna rješenja za Dubrovnik, Split i Zagreb
Integracija tramvaja u sustav gradskog prometa - idejno rješenje za grad Skoplje
Zaštita od buke naselja Scott – prva aplikacija RUCONBAR zidova za zaštitu od buke
Multikriterijska analiza primjene betonskih i drvenih zidova za zaštitu od buke
Nadogradnja i elektrifikacija postojeće željezničke pruge od značaja za međunarodni promet M601 Vinkovci-Vukovar, I. faza: Građevinski infrastrukturni podsustav, 3. etapa = I. dionica od km 0+396.06 do km 16+093.36 (uključivo novi PS Vinkovci u kolodvoru Vinkovci u km -0+408, 56 i spoj na postojeći KM) - Elaborat zaštite od buke
Nadogradnja i elektrifikacija postojeće željezničke pruge od značaja za međunarodni promet M601 Vinkovci-Vukovar, I. faza: Građevinski infrastrukturni podsustav, 4. etapa = II. dionica od km 16+093.36 do km 19+251.00 - Elaborat zaštite od buke
Nadogradnja i elektrifikacija postojeće željezničke pruge od značaja za međunarodni promet M601 Vinkovci-Vukovar, I. faza: Građevinski infrastrukturni podsustav, 3. etapa = I. dionica od km 0+396.06 dp km 16+093.36 (uključivo novi PS Vinkovci u kolodvoru Vinkovci u km -0+408, 56 i spoj na postojeći KM), A. = I. dionica od km 0+396.06 do km 16+093.36 - Glavni projekt zaštite od buke
Nadogradnja i elektrifikacija postojeće željezničke pruge od značaja za međunarodni promet M601 Vinkovci-Vukovar, I. faza: Građevinski infrastrukturni podsustav, 3. etapa = I. dionica od km 0+396.06 do km 16+093.36 (uključivo novi PS Vinkovci u kolodvoru Vinkovci u km -0+408, 56 i spoj na postojeći KM), B. = kolodvor Vukovar Borovo Naselje u km 15+444.44 - Glavni projekt zaštite od buke
Nadogradnja i elektrifikacija postojeće željezničke pruge od značaja za međunarodni promet M601 Vinkovci-Vukovar, I. faza: Građevinski infrastrukturni podsustav, 4. etapa = II. dionica od km 16+093.36 do km 19+251.00 - Glavni projekt zaštite od buke
Urbanističko-arhitektonska studija područja Glavnog kolodvora u Zagrebu
The Effect of Rail Fastening System Modifications on Tram Traffic Noise and Vibration
Analiza stanja tramvajskog kontaktnog voda na mreži GPP-a Osijek
Analiza stanja tramvajskog kolosijeka na mreži GPP-a Osijek
Tračnička veza Glavni kolodvor Zagreb - Međunarodna zračna luka Zagreb (Velika Gorica)
Tram track maintenance-planning by gauge degradation modelling
Izvedbeni projekt zaštite od buke - Pozicije i dimenzioniranje zaštite od buke: Željeznička pruga Oštarije - Knin - Split, Dionica Perušić - Gračac (Poddionica I: km cca 96+815 - kolodvor Gospić (km cca 115+445)
Izvedbeni projekt zaštite od buke - Pozicije i dimenzioniranje zaštite od buke: Željeznička pruga Oštarije - Knin - Split, Dionica Perušić - Gračac (Poddionica II: kolodvor Gospić (km cca 115+445) - most Jaruga (km cca 136+457)
Izvedbeni projekt zaštite od buke - Pozicije i dimenzioniranje zaštite od buke: Željeznička pruga Oštarije - Knin - Split, Dionica Perušić - Gračac (Poddionica III: most Jaruga (km cca 136+457) - kolodvor Gračac (km cca 159+970))
Građevinski projekt zaštite od buke GP-B.I.14.-GR-156/156: Rekonstrukcija, nadogradnja i obnova željezničke pruge M103 Dugo Selo - Novska, Otvorena pruga od km 2+803, 86 do km 31+188, 31 (uklj. denivelacija ŽCP Okešinec i kolodvor Ivanić Grad
Zavod za prometnice
Postupanje s rabljenim drvenim pragovima
Geometrija kolosijeka pruga za velike brzine – EU iskustva
Smanjenje vibracija od željezničkog prometa - EU iskustva
Rail traffic noise protection in Croatia – challenges during the first application
Idejno rješenje tračničke veze: Zagreb Glavni kolodvor – Međunarodna zračna luka Zagreb (Velika Gorica)
THE ANALYSIS OF LOW NOISE PROTECTION BARRIERS INFLUENCE ON TRAM TRAFFIC NOISE LEVELS
Mehaničko-empirijski model promjene širine tramvajskog kolosijeka tijekom eksploatacije
Glavni projekt zaštite od buke - Pozicije i dimenzioniranje zaštite od buke: Željeznička pruga Oštarije - Knin - Split, Dionica Perušić - Gračac (Poddionica I: km cca 96+815 - kolodvor Gospić (km cca 115+445)
Glavni projekt zaštite od buke - Pozicije i dimenzioniranje zaštite od buke: Željeznička pruga Oštarije - Knin - Split, Dionica Perušić - Gračac (Poddionica II: kolodvor Gospić (km cca 115+445) - most Jaruga (km cca 136+457)
The analysis of low noise protection barriers influence on tram traffic noise levels
Glavni projekt zaštite od buke - Pozicije i dimenzioniranje zaštite od buke: Željeznička pruga Oštarije - Knin - Split, Dionica Perušić - Gračac (Poddionica III: most Jaruga (km cca 136+457) - kolodvor Gračac (km cca 159+970))
Građevinski projekt zaštite od buke (Izmjene i dopune glavnog projekta 10-036 za izmjenu građevinske dozvole) - Zidovi za zaštitu od buke kod naplatnih kućica za Most Krk uz cestu D-102
Utjecaj prevaljenog puta tramvaja na istrošenost kotača
Tehnički elaborat zaštite od buke: Željeznička pruga Oštarije - Knin - Split, Dionica Perušić - Gračac (Poddionica I: km cca 96+815 - kolodvor Gospić (km cca 115+445)
Tehnički elaborat zaštite od buke: Željeznička pruga Oštarije - Knin - Split, Dionica Perušić - Gračac (Poddionica II: kolodvor Gospić (km cca 115+445) - most Jaruga (km cca 136+457)
Tehnički elaborat zaštite od buke : Željeznička pruga Oštarije - Knin - Split, Dionica Perušić - Gračac (III. poddionica: most Jaruga (km cca 136+457) - kolodvor Gračac (km cca 159+970))
Rail traffic noise and vibration mitigation measures in urban areas
Revitalizacija tramvajskog prometa u Dubrovniku
Raspodjela tvrdoće u poprečnom presjeku žljebaste tračnice
Elektrolučni postupci zavarivanja tramvajskih tračnica
Effects of tram track design and exploitation parameters on gauge divergence
Arc welding of grooved rails – manual metal arc welding versus flux cored arc welding
Zaštita od buke željezničkih kolodvora
Proširenje tramvajske mreže u Zagrebu
Noise mapping in urban environment - Traffic noise in the city of Zagreb
Određivanje stanja bučnosti u zonama željezničkih kolodvora
Analiza opravdanosti primjene betonskih pragova s elastičnim podloškama
Ojačanje donjeg ustroja kolosijeka primjenom geosaća
Idejni projekt željezničkog prometa za potrebe postrojenja ''Elektrana na biomasu – Koprivnički Ivanec''
Protection of Zagreb Zoo from Road and Railway Traffic Noise
Influence of covered mileage on tram wheel wear
Stabilizacija kolosiječnog zastora lijepljenjem - iskustva iz Europske unije i Hrvatske
Betonski pragovi s elastičnim podloškama
Composite Railway sleepers
Zaštita od buke na obilaznici Velike Gorice
Rekonstrukcija raskrižja Jadranske i Dubrovačke avenije u Zagrebu, Prometne površine - Idejni projekt tramvajske pruge
Influence of different pavement surface on noise levels in passenger car
Noise protection of Zagreb ZOO from road and rail transport
Track stability using ballast bonding method
Experimental investigation of railway track with under sleeper pad
Željezničko-cestovni prijelaz u razini
Zaštita od buke u Trogiru na lokaciji Most Kopno – otok Čiovo
Vibracije od željezničkog prometa
Idejno rješenje tramvajske pruge Jarun-Črnomerec
Osnove održavanja kolosijeka
Zaštita od buke na autocesti Zagreb - Split - Dubrovnik, dionica: Šestanovac-Zagvozd i Zagvozd-Ravča
Mjere za smanjenje buke i vibracija od željezničkog prometa
Prilog optimizaciji postupka izrade karata buke