Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Novosti i objave

14/02/2025

Obavijest o upisima u ljetni semestar ak. godine 2024./2025. sveučilišnog prijediplomskog i diplomskog studija

Studenti pristupaju upisu u akademsku godinu 2024./2025. (ljetni semestar) tek nakon evidentiranja ocjene posljednjeg položenog ispita u ISVU ako je polaganje određenog kolegija preduvjet za upis nekog drugog kolegija ljetnog semestra.

Upisi počinju u ponedjeljak, 17. 2. 2025. i traju do petka 28. 2. 2025., a provode se na daljinu.

Mole se studenti da prilikom upisa (studomat i aplikacija za upis) ne koriste mobitele, nego računala te da ne koriste nezaštićene wi-fi mreže.

Upis se provodi u dva koraka:

1. korak:

Upis kolegija ljetnog semestra putem studomata i to opterećenja između 25 i 35 ECTS bodova (uključujući i kolegije koje je potrebno ponovno upisati – npr. zbog nepolaganja ili nedobivanja potpisa sve u skladu sa Odlukom o programskoj povezanosti kolegija od 11. rujna 2024.)

2. korak:

Obavljanje upisa u aplikaciji za upis putem poveznice: APLIKACIJA ZA UPIS U LJETNI SEMESTAR AK. GODINE 2024./2025.

U aplikaciju za upis u ljetni semestar ak. godine 2024./2025. potrebno je učitati sljedeću dokumentaciju:

1. Dokaz o uplati troškova upisa

TROŠKOVI UPISA U LJETNI SEMESTAR AK. GODINU 2024./2025.

IBAN FAKULTETA: HR0223600001101219412

Iznos: 14,00 EUR                

model i poziv na broj primatelja: HR00 JMBAG

opis: TROŠKOVI UPISA

2. Dokaz o uplati  druge rate troškova školarine

TROŠKOVI ŠKOLARINE ZA DRUGU RATU ZA AK. GODINU 2024./2025.

IBAN FAKULTETA: HR0223600001101219412

Iznos: IZNOS ŠKOLARINE PRIKAZAN JE NA STUDOMATU

model i poziv na broj primatelja:

HR00 JMBAG-10 (studenti prijediplomskog studija)

HR00 JMBAG-20 (studenti diplomskog studija)

opis: TROŠKOVI ŠKOLARINE ZA DRUGU RATU AK. GODINU 2024./2025. 

Troškovi upisa i troškovi participacije plaćaju se odvojeno.

Navedene troškove upisa ne plaćaju studenti koji imaju prijavljeno prebivalište na područjima stradalima potresom u Sisačko-moslavačkoj županiji, već na predviđeno mjesto za dokaz o uplati dostavljaju dokaz o prebivalištu (sken osobne iskaznice, potvrdu o prebivalištu ili potvrdu prebivališta sa e-građani).

3. Obrazac 1 (učitavaju samo studenti koji upisuju završni ispit ili diplomski rad u ljetnom semestru):

OBRAZAC 1 – prijediplomski studij (POPIS KOLEGIJA I MENTORA ZA ZAVRŠNI ISPIT U LJETNOM SEMESTRU - AK GODINA 2024./2025.)

OBRAZAC 1 – diplomski studij (POPIS KOLEGIJA I MENTORA ZA DIPLOMSKI RAD U LJETNOM SEMESTRU - AK GODINA 2024./2025.)

Napomena: Pravilnik o završnom ispitu i diplomskom radu, a dodatne informacije su dostupne na stranicama završnog ispita i diplomskog rada.

U vrijeme upisa u ljetni semestar, od 17. veljače 2025. do 28. veljače 2025., telefon studentske referade bit će dostupan za upite studenata od 11,00 do 12,30 sati (studentska referada 099/711-6050)

Za pomoć oko korištenja aplikacije za upis u ljetni semestar ak. godine 2024./2025. sveučilišnog prijediplomskog i sveučilišnog diplomskog studija molimo uputiti upit na e-poštu upisi@grad.unizg.hr

Popis obavijesti