Studiji

Preddiplomski, diplomski i poslijediplomski studiji

Saznaj više

Obrazovanje

Stručno usavršavanje i cjeloživotno obrazovanje

Saznaj više

Međunarodna Suradnja

Saznaj više

Referada

Studentska referada, obavijesti o upisima

Saznaj više
Upute nastavnicima za održavanje...
Autor: Miroslav Madžarac

U skladu s odlukom Vlade Republike Hrvatske i Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, od ponedjeljka 16. ožujka 2020. godine obustavlja se nastava na visokim učilištima na razdoblje od dva tjedna.

Temeljem Upute Ministarstva znanosti i obrazovanja obavještavaju se zaposlenici da se odluka o obustavi nastave odnosi isključivo na studente te da nastavnici, stručno i administrativno osoblje trebaju redovno dolaziti na posao i obavljati redovne aktivnosti barem do uspostave funkcionalnog sustava nastave na daljinu ili naknadnih uputa Vlade RH i Stožera civilne zaštite RH. U prilogu se nalazi Uputa Ministarstva znanosti i obrazovanja

Sukladno odluci rektora Sveučilišta u Zagrebu o održavanju nastave od ponedjeljka 16. ožujka 2020., nastava će se održavati na daljinu što će se na Građevinskom fakultetu osigurati uz pomoć sustava Merlin te vlastitih resursa koji postoje u okviru web stranice Fakulteta. Sustav Merlin i web stranica Fakulteta omogućuju održavanje nastave na daljinu kroz webinare, postavljanje nastavnih materijala, prezentacija, video zapisa predavanja, zadavanje zadataka te direktno uspostavljanje komunikacijskih kanala između predmetnih nastavnika i studenata koji su upisali pojedini predmet. U prilogu se nalazi Odluka rektora Sveučilišta u Zagrebu vezano za održavanje nastave od 16. ožujka 2020. godine.
U okviru svakog zavoda, a u suradnji s informatičkom službom Fakulteta, osigurat će se zavodska potpora za izradu dodatnih sadržaja e-kolegija i potporu pri održavanju webinara.


Svaki nastavnik će u što kraćem roku, tijekom prvog tjedna obustave nastave, preko web stranice predmeta ili preko sustava Merlin studentima dati detaljne upute oko načina održavanja nastave na daljinu, a ukoliko će se održavati webinari njihovi termini se moraju uklopiti u postojeću satnicu.

Upute za  pokretanje webinara na sustavu Merlin:

  1. Prijaviti se pod svojim AAI@EDU na poveznici https://moodle.srce.hr. Korisnički priručnik za nastavnike za rad s Merlinom može se naći na poveznici: https://wiki.srce.hr/pages/viewpage.action?pageId=35488290
  2. Pod izbornikom „Moji e-kolegiji“ odabrati e-kolegij na kojem želite pokrenuti webinar.
    •    Svi kolegiji koji su kreirani u ISVU trebali bi biti u Merlinu, zajedno s upisanim studentima, te nositeljima i izvođačima kako je u ISVU navedeno. Ukoliko ne vidite željeni e-kolegij, prijavite problem na davor.delic@grad.unizg.hr
  3. Detaljan opis rada s webinar modulom može se naći na poveznici https://wiki.srce.hr/pages/viewpage.action?pageId=35489991
    •    Blok webinar nalazi se na lijevom dijelu glavnog ekrana (ispod blokova kalendara, obavijesti i administracije).
    •    Samo administriranje je opisano u priručniku, no sučelje samog održavanja webinara koji se izvodi u Internet pregledniku pomoću dodatka „Adobe Connect“ nije, ali je vrlo intiutivno, a unutar sučelja nalazi se on-line „Help“ sekcija.
  4. Za izradu dodatnih sadržaja e-kolegija i potporu pri održavanju webinara obratiti se zavodskoj podršci.

Kako bi se upoznali s mogućnostima i radom u sustavu možete proći i kroz online tečaj „Priprema virtualnog predavanja – webinara“ (https://www.srce.unizg.hr/centar-za-e-ucenje/podrska-korisnicima/tecajevi-i-radionice-centra-za-e-ucenje/online-tecaj-priprema-virtualnog-predavanja-webinara)

Za nastavnike koji su zainteresirani organizirat će se on-line radionice za pokretanje webinara u sustavu Merlin, termini radionica objavit će se u ponedjeljak 16.03.2020.

MZO_dodatne upute_VU

Odluka Rektora

SUZG Uputa o postupanju

Popis obavijesti