Opcije pristupačnosti Pristupačnost
Sadržaj

Ovdje ćemo implementirati sve napravljeno/odlučeno u ostalim poglavljima (Ishodi ...,  Prijedlozi ..., Ankete i slično) u različite inačice/varijante programa diplomskog studija. Ideja je da svaki predlagatelj radi na svom prijedlogu promjene programa pa ćemo nekako iterirati. Ključno je da svaki prijedlog sadržava sve Odluke koje su donešene (primjerice 4. semestar). U forumu bi mogli raspraviti neke od nedoumica da skratimo rasprave na zajedničkim sastancima. 


Repozitorij
Forum

>> / Sve diskusijske grupe / Broj (odnos) izbornih/obveznih predmeta / Mario Uroš: Prijedlog i komentar za promjene DIPLOMSKOG smjera

    •  
        Josip Atalić (25. 11. 2019. u 09:46) Mario Uroš: Prijedlog i komentar za promjene DIPLOMSKOG smjera

      Poštovani svi,

      Budući da smo po mojem mišljenju malo zastranili oko preustroja smjera i gubimo previše energije na "trgovanje" sa predmetima,
      htio bi reći što mislim o tome i dati konstruktivne prijedloge za unaprijeđenje usmjerenja bez da se netko ima razloga ljutiti.

      Kao što znate, moja dva prijedloga koja sam na početku preferirao su bila:

      1. maksimalan broj izbornih predmeta gdje bi obavezni predmeti bili svedeni na svega maksimalno 2+2. U toj bi opciji bilo mjesta i za mentorstva i dodatno usmjeravanje studenata unutar smjera (prema našem dogovoru), a s ciljem da im pružimo maksimalni izbor, a ujedno preraspodjelimo studente na smjeru prema njihovim željama, te pokrijemo satnice nastavnika

      2. druga opcija je bila da ne petljamo puno sa izbornim i obaveznim predmetima (minimalno), već da se koncentriramo na povezivanje i poboljšavanje postojećih predmeta koje imamo tu mislim da se je naša najveća prednost da povežemo predmete (eksperimenti i numerika) gdje bi svatko sa određenim postotkom došao na predmet druge katedre. I dalje mislim da je ta simbioza najbolje od svih zavoda što se može ponuditi studentima (pogotovo dobrim). Tu ne bi nitko nikoga opsluživao, već bi ravnopravno sudjelovali u predmetu.
      Kako bi se dio vježbi/predavanja predmeta "naše" katedre održao u laboratoriju, tako bi se dio predmeta "druge" katedre održao u "numeričkom" laboratoriju. Jasno mi je da ispočetka to nije jednostavno organizirati (ponajviše zbog laboratorija), ali to se može  uvoditi i nadograđivati postupno.

      Iako se ovi prijedlozi u osnovi jako razlikuju, mislim da bi dobro funkcionirali i da svaki ima svoje prednosti.
      Ono što se ne slažem i na što ne mogu pristati je sredina ova dva rješenja koja vodi na trgovinu. Prof. Lazarević i ja smo se prvi spremni odreći toga da Teorija stabilnosti bude obavezan predmet ako će to pomoći kvaliteti smjera (iako smatram da je to jako važan predmet i da ga je prof. Lazarević vrhunski spremio, da ga imaju svi ozbiljni svjetski fakulteti, da ga ima i smjer konstrukcije, a i katedra ga ima u nazivu...(iako je ovo zadnje najmanje bitno)), ali onda to očekujemo i od drugih i tada idemo na prvi prijedlog.
      Kako sada stvari stoje, praktično će se samo Teorija stabilnosti i Teorija kompozita pretvoriti u izborne predmete. Time šaljemo poruku da samo ti predmeti nisu pretjerano važni, a to nebi trebala biti svrha preustroja, a da ne govorim da ne vidim opći interes (iako sam tu malo subjektivan).

      Ako s druge strane ne možemo odlučiti ili se dogovoriti oko toga, zašto nebi svim postojećim obveznim predmetima smanjili satnicu i omogućili ulazak novih izbornih predmeta? Na taj način bi energiju mogli uložiti u poboljšenje starih predmeta u okviru manje satnice, njihovo povezivanje koliko je to moguće (eksperiment i numerika) i izradu novih izbornih predmeta gdje bi svatko mogao sudjelovati i predložiti predmet.

      Lijep pozdrav,

      Mario
       


Repozitorij - općenito